wtorek, 6 maja 2014

Recenzja Kreatywny Stragan! (dłuższy post)

Cześć !
Dzisiaj spóźniony post z zakupami z Kreatywnego Straganu! Sklep bardzo mi się spodobał i mają tam dużo fajnych rzeczy. Kiedy paczka przyszła, od razu zaczęłam wszystko układać. Kiedy już skończyłam, zauważyłam, że brakowało w paczce haczyków. Zaglądnęłam do paczki - nie było. Sprawdziłam najpierw na stronce, czy nie zapomniałam ich zamówić - ale były na liście. Spojrzałam na paragon - były. Napisałam więc wiadomość o tym, a po pięciu minutach już miałam odpowiedź. Nie chodziło mi o te dwa złote, tylko o to, że musiałabym płacić jeszcze raz za wysyłkę. Haczyki zostały jeszcze raz wysłane i już po 2-3 dniach przyszła do mnie paczuszka razem z gratisami. Lubię to!
Troszkę was zanudziłam, ale teraz już zdjęcia mojej paczki :
 Wszystko razem :)













 To zdjęcie żeby pokazać jakie malutkie są te łyżeczki :)

 Liqid fimo :)











 A tu gratisy :)





A tu haczyki i następne gratisy:



Trochę "podejrzana" sprawa z tą drugą wysyłką, bo w skrzynce na listy zobaczyłam ją z jednym wystającym patyczkiem ,a woreczek strunowy był rozdarty, ale już w to nie wnikam bo haczyki były.

Pa,pa :) 

4 komentarze:

  1. ale super rzeczy :) też muszę w końcu zrobić tam zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się czy zrobić tam zakupy. Muszę przyznac troszkę mnie przekonałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sklepik. Mają wszystko "w jednym miejscu" :)

      Usuń
  3. Uu, może też zrobię tam zakupy... Fajne rzeczy kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń